Změna v odhlašování obědů a platbě za obědy

Odhlašování a přihlašování stravy


Odhlásit nebo přihlásit stravu si může strávník nejpozději do 13,00 hodin, a to den dopředu (pokud jde o odhlášení na pondělí, tak v pátek do 13,00 hodin).

V případě nemoci strávníka (dítěte nebo žáka školy) je možno si 1. den nemoci stravu vyzvednout.

Pokud nebude strávník odhlášen bude oběd na další dny nepřítomnosti hradit v plné ceně

tj. 70 Kč/oběd.

Za neodebranou nebo špatně odhlášenou stravu školní jídelna neposkytuje finanční náhradu.

Platba

Platba se provádí v hotovosti nebo na účet číslo 3457770287/0100 a to zálohově na daný měsíc, nejpozději do 10. dne v měsíci.

Platba je prováděna na aktuální měsíc a vyúčtování odebraných obědů se provádí v pololetí (k 31.1.) a na konci školního roku (k 30.6. nebo školkové děti k 31. 8.).

Pečlivě uschovejte doklad o zaplacení pro případ, že budete vyzváni k jeho předložení

Strávníci jsou povinni si průběžně kontrolovat stav zaplacení a v případě nejasností okamžitě kontaktovat vedoucí ŠJ.

Strávníci, kteří neuhradí platbu do výše uvedeného termínu, budou do uhrazení dluhu vyloučeni ze stravování.